28 Mayıs 2010 Cuma

Bir gül dönümüne 4._1

                          gündönümünden bir gül dönümüne


bir
bir gün
gündönümünde
doğdum bu dünyaya
günler güne dönüyordu ihtimal yine
her zamanki alışkanlıkları ile
kulaklarını bir bebek çığlığına tıkayıp
biz de sıradan
biz de onlardan
der gibi sessizce

küçük adam
yaşadı koca bir ömür
gün ve gece
kendince
iyi, kötü
durmadan
geçen zamanı durdurmadan
ve su da aktı gitti avuçlarından
her şeyden ya da hiçbir şeyden bir farkı olmadan

kalbimde ince sızı
hep dost yürekler oldu
soldu
ardından papatya sümbül lale her çiçek
hani dalgalı denizlerde bir gemi gibi
bir balon göğe bırakılmış ipi
serseri sabırlarda günlerce
hece hece öldüm
her gece
sabah günle uyanabilmek adına
kendi cenazemi hep ben gömdüm

bir gündönümünde
doğdum bu dünyaya
bir de
yüzümü bir güle döndüğümde
iki.

2 yorum:

Pabuc dedi ki...

Resimdeki sizsiniz değil mi :)

üryan dedi ki...

bir gündönümünde
doğdum bu dünyaya
bir de
yüzümü bir güle döndüğümde
iki.

Bu çok..
Çok işte sadece çok..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin