21 Nisan 2010 Çarşamba

Bende Kalan


yitik sevdamızın
lirik yalnızlığında
sen sesli kumrular
günaydınlardı her gün yüzümü

 çift camlı cenderelerde
 eli mahkum bir aşkı izlerdi
 gözbebekleriniz umarsız
 oysa kör kelebeğin rüyası idi
 şairin dilinden dinlediğiniz

 her dokunduğum dal kururdu
 her yaprak rüzgarda savunmasız
 dileğimi söylerdim her geceye
 seni bana vermezdi  acımasız

 hüznü büyütürdüm gözbebeklerimde
 esareti yaşardı dilim kelepçeli
 sen kendimden korktuğum kabus
 kelimelerin katiline bir kurşun

duruşun hür mağrur boyun eğmemiş
bir halim selim diktatör edası bilirim
kabul edilmiş benimsenmiş tekdüze esaret
 boynumda yağlı urgandı zincirlerim

 suçsa seni sevmek, peki sustum ben
 sustuğum, sen yine de sorma neden
 susan sevdan değil ki, sadece beden
 sen yine de usanma, bıkma emi  benden...

Hiç yorum yok:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin