5 Mart 2010 Cuma

Yüreği/m çocuk


uyudum, uyandım sen hep aklımdasın
bu kadar uzaktayken bile yanımdasın
aldığım nefessin, damarımda, kanımdasın
madem ki; özümde, içimde, canımdasın
tut elimi, sevdanı bileyim. yüreği/m çocuk

acaba ben kadar sever misin beni?
istesem kocaman sarar mısın beni?
bir düşe dalsam yumup da gözlerimi
madem ki; her zaman çok özlersin beni
tut elimi, halini göreyim. yüreği/m çocuk

yollarda oynarken koşup, düşüyorsun
akşamın serininde titreyip, üşüyorsun
acımadan bazen, yürek yâremi deşiyorsun
madem ki; benimle uzak yolları düşlüyorsun
tut elimi, haydi gidelim. yüreği/m çocuk

aklına esip hani, güneşe gitmek diliyorsun
elalem aya, biz yaya bunu da bilmiyorsun
hangi oyunu oynasak sen beni yeniyorsun
madem ki; haydi gel,yine gezelim diyorsun
tut elimi, gözünü seveyim. yüreği/m çocuk

ne karanlık yollar var, iyi niyet döşeli
ne insanlar tanıdım yürekleri kaç köşeli
"gönül dağı"mız hep lale, sümbül, menevşeli
madem ki; yollarda düşmekten çok ürküyorsun
tut elimi, ikimiz geçelim. yüreği/m çocuk

göçmen kuşlar gibi uzak diyarlara uçuyorsun
yanına sokulsam, hemen az öteye kaçıyorsun
bazen toplayıp, bazen saçlarını saçıyorsun
madem ki; dik yokuşlarda bu kadar susuyorsun
tut elimi, birlikte içelim. yüreği/m çocuk

sana gelirken koşan yollar geri gider
derlerdi bilmezdim ayrılık ölümden beter
ikimize ne günler yeter, ne yıllar yeter
madem ki; ne çok sevdim bilmek istiyorsun
tut elimi, sarılıp öpeyim. yüreğim çocuk

Hiç yorum yok:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin