26 Mart 2010 Cuma

Nihayet



Ve
sen geldin...

Birbirinin aynısı günlerden bir gün
Yüreğim savaşırken onca hüzünle
Ellerim barışıverdi birden yüzünle.
Resmine dokundum, yanına sokuldum
İçim, içime sen geldin, ne hoş geldin.

Dokunduğunu şekillendiren
Tatlı dilin ve o güler yüzün
Ürperten sesinle, susuz dudakların
Uyanıvermeli teninde bir sabah
Sabah dediğime bakma güpegündüzün

İsterdim kokun yanımda olsun
Ve senle dolsun içim yeniden
En tükendim dediğim anlarda
Doğsam ellerine küllerimden

Ezber bozan düşlerimdesin artık sen
Doku-n-duğum saçının bir tek telinden
İsterdim bir gün ikimizi üretebilsem
Sakin akıp giden bir damla su gibi
Süzülüp dudaklarından tenine
İsterdim sana rengimi verebilsem

Pembe panjurları olmasa da, bir gün
Alın terimizle kutsanmış imzamız olan
Kapısında, penceresinde hasret kokan
Titreyen ellerimden izler bıraktığımız
Olsun duvarları biz kokan konaklarımız.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

şifa olsun gül goncası yüreklere

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

İçim bir tuhaf oldu beyaa akşam akşam.

Ne güzel ne güzel ne güzel...

Adsız dedi ki...

Sen sevgiyi aramamışsındır . Tıpkı gecikse de gelen ve geleceğinden emin olduğun
bahar gibi …….Tıpkı bir sabah kalktığında baharın pürüzsüz yüzü ile
karşılaşman gibi bulmuştur seni sevgi………

Erkan BAL dedi ki...

@Adsız: ilaç insanın gönlünde değil mi?

Erkan BAL dedi ki...

@Siyah Kelebek: beğenilmek de güzel.

Erkan BAL dedi ki...

@Adsız: ya da bir kaza kurşunu gibi...

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin