10 Ocak 2010 Pazar

Yengeç Türküleri -XI-



-XI-

bir damlanın yolculuğunu
dinlermiydin?
saçlarından alnına süzülen
birkaç damlayla bulusup
minik bir dere kenarında
yaz sıcagında, su serinliğini
istermiydin?

alıp götüreceğim inan
şiir kokun geliyor
buram buram
içimde senli kelimeler
"bir şarkı oldun" dudaklarımda

bir dağ gibi, eteğinin
altına saklanırım
yaramaz çocuk, o benim
haydi bul beni, ebe sobe
oynasak mı, ne dersin?

ben yazıyor olsam da
sen kitap olmalısın, okunmalısın
yengeç'in türküsünde
dokunmama izin ver gözlerine

sende kalacak bir parçam
ve benimle uyu, benimle uyan
ilk bana selam ver, her sabah
henüz gözkapaklarını açmadan

alnından öpüyorum
yine yeniden, yenilmeden 
başarmalı sevdaları...


4 yorum:

Ness dedi ki...

Bir şairin şiirinin altına yorum yapmak çok sıkıntılı :) Çok beğendim, elinize yüreğinize sağlık..

Bucera dedi ki...

Ne zamandır okuyorum ama yazmıyordum.Ness'den esinlendim yazdım, şiire yorum yazmak zor ama ''beğendim''demek de bir yorum sanırım kabul oluna....beğendim

Erkan BAL dedi ki...

@Ness: teşekkür ediyorum. güzel bakmışsınız. güzel görmeniz doğal.

Erkan BAL dedi ki...

@bucera: beğendiğinize sevindim efendim. biZ de beğendik yorumunuzu:)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin