6 Ocak 2010 Çarşamba

Yengeç Türküleri - IX -




-IX-

baktım
karşıma alıp önce
yeşildi gözleri
aklını başından alacak kadar
yesildi insanın
ela ve başıma belaydı belki de
yada mavi kimbilir
dalgalı denizler gibi

omuzlarından tuttum ama
o mu beni tuttu ben mi onu
kim di tutuklu
anlayamadım

alıp götürecekti gözleri
beni. belli.
eline tutundum
dalgalı denizlerde
başıboş
küçük bir sandal gibi

bir çocuk gibi
burnuna değdiğimde
gülümsedi
bir resmin
gülümsemesi görülmüş değil
belki de ondandır
canlandı resmi avuçlarımda

bir yağmurdan
kaçıp gelmiş gibi ıslak
damla damla saçlarında
su taneleri
adını duyarmıydı
kulaklarında
ıslak saçlarından düşen
bir damla yağmur olsaydım

söndürsem dağlarda
bir deli yangını
buz yağmurlu ellerimle
dokunsam, dağlar titrermiydi
sonra alsam ellerime evreni
dilediğimce ve hür özgür
dön desem acaba
dönermiydi dünya

beynim durmaz
ellerim yorulsa da
dudaklarımı uzatsam
bir yudum su diye pınarlara
bir kuşun kanatlarını bilmesi gibi
o kadar hani deli, ürkek
ve tatlı bir heyecan

kıpırtı...
sevdanın ayaksesleri
parmaklarının ucunda yüksel
ve kıpırda...

Hiç yorum yok:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin