27 Ekim 2009 Salı

Dem...



N
eden kaybederiz biliyor musun?
Hep aynı kalırsa böyle kelimelerin.
Kelimelerin zihnimin dejavu'ları,
Sınırsız tekrarı gibi benzeşilerin...

İşte tam bu yüzden olmaz aşk,
İşte tam bu yüzden ölür sevdalar...

Ne, adım bir kez daha yazılmış olmalıdır
yeryüzü çöllerinde bir vaha'da
Ne de sen izah edilebilir bir güzellik olmalısın
akıl defterimin yitik sayfalarında

Yüreğin ince ince sızlıyor olsa bile.
Hani zihnin de aşka hamile
Gözün dönmemişse henüz bile bile
Kendine sormuyorsan halim nice diye

Yeterince sevmiyorsun, sen beni daha
Olmamışsın, pişmemişsin, yanmamışsın. Nafile...


1 yorum:

Aşk ve Zehir dedi ki...

sen ve ben;
daha önce hiç okunmamış bir kitabın sayfalarında gezinebiliyor,
daha önce hiç yürünmemiş bir patikada yürüyebiliyorsak ve
hiç duyulmamış bir müziğin ritmine kapılabiliyorsak eğer,

sen benim, ben senin için
o(ö)lmu(ü)şu(ü)zdu(ü)r...

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin